Support Engineer

Omgeving: Overig Zwolle

Details header

Introductie

32 – 40 uur | Oplossingsgericht, dienstverlenend, gestructueerd | Mbo+


Hecht je er waarde dat de klant een geweldige gebruikservaring heeft? Dan ben jij misschien wel de nieuwe medewerker van Pixelpillow!

Organisatie

Waar kom je te werken? Pixelpillow ontwerpt en bouwt de meest doordachte digitale producten. Websites en applicaties die voor de gebruiker geweldig werken. Zij houden er van als het ingewikkeld en complex is, maar dan wel achter de schermen. Zoeken naar wat de gebruikers willen, wat echt werkt. Data verzamelen en dan pas beginnen met het ontwerpen en bouwen. Altijd de duurzame, schaalbare oplossingen maken die lang mee kunnen, en die een solide basis vormen waar in de toekomst op verder gebouwd kan worden. Ze maken een mooie groei door en zijn selectief in de klanten waarmee zij werken. Wanneer je bij Pixelpillow binnen komt dan zie je en ervaar je de professionaliteit en de gedrevenheid om echt design en kwaliteit te leveren aan de digitale producten die zij creëren!

Functie

Wat ga je doen?
Als Support Engineer ondersteun je de vaste klanten bij het beheren en continu verbeteren van hun websites. Elke maand help je een vast aantal klanten (8-10) en ben jij de primaire contactpersoon voor vragen en het uitvoeren van (functionele/technische) wijzigingen. Je bent hét visitekaartje en zorgt voor blije klanten én gebruikers. Elke maand bespreek je samen met de klant wat er aan de website moet gebeuren, voert deze wijzigingen door, laat deze testen door de klant en zet deze wijzigingen live. Je hebt een vast aantal uur per maand om een klant te voorzien van het juiste serviceniveau. Daarnaast voer je updates uit aan de website en help je klanten bij urgente problemen. Hoewel de Support-afdeling telefonisch bereikbaar is, handelen ze bij Pixelpillow gemiddeld minder dan één telefoontje per dag af. Zo kan jij geconcentreerd je werk uitvoeren. Elke maand bepaal je welke werkzaamheden er uitgevoerd moeten worden en volgens welke prioriteit;
  • Je voert zelfstandig wijzigingen door aan de (headless) WordPress websites van klanten d.m.v. aanpassingen aan het maatwerk thema en plugins;
  • Je beantwoordt vragen van klanten per e-mail, via ons ticketsysteem en af en toe telefonisch, op het juiste serviceniveau;
  • Je plant en bewaakt zelf je planning en onderhoudt klantcontact wanneer nodig;
  • Je schrijft geautomatiseerde tests voor complexere gebruikersflows.
Kortom je streeft altijd naar een hoge klanttevredenheid en vindt het leuk om direct met klanten te schakelen en ze zo goed mogelijk te helpen!

Functie-eisen

Wat breng je mee?
In deze rol ben je in staat om onze klanten duidelijk, adequaat, gestructureerd en tijdig te woord bij vragen omtrent een van haar websites. Je bent in staat om (pro-actief) technische problemen snel en accuraat te diagnostiseren en te verhelpen. Je snapt dan ook wanneer het nodig is om een pragmatische aanpak te kiezen en wanneer je moet gaan staan voor completere oplossing. Daarbij:
  • Heb je aantoonbare ervaringen in het beheren en uitvoeren van wijzigingen aan (headless) WordPress websites. Dit doe je op basis van maatwerk plugins en thema’s;
  • Werk jij methodisch en gestructureerd
  • Ervaring met deze technieken is een pre:
  • Versiebeheer met Git
  • Continuous Integration/Continuous Delivery (wij gebruiken GitLab CI)
  • Automatisch testen (bijvoorbeeld met Cypress of Playwright)
  • React.js
  • Tailwind of BEM

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug? Bij Pixelpillow werken ze echt samen in een klein, multidisciplinair team van enthousiaste professionals. Tijdens de stand-up krijgt iedereen de tijd om de hulpvraag te stellen. Je hebt de mogelijkheid om remote te werken met de beste apparatuur en natuurlijk is er een ruim, fijn en goed bereikbaar kantoor met een fantastisch uitzicht. Ze lunchen met elkaar en geloven juist in een 9- tot 5-mentaliteit! En natuurlijk:
  • Een marktconform salaris (incl. pensioenbijdrage);
  • Een budget voor persoonlijk ontwikkeling;
  • Reiskostenvergoeding.

Inlichtingen

Intresse?
Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Nigel van Oostrum van STORM in Recruitment; nigel@storminrecruitment.nl . Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 41918324

Sollicitatie

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Nigel van Oostrum van STORM in Recruitment; nigel@storminrecruitment.nl . Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 41918324.

MEER WETEN? NEEM CONTACT OP MET ARNOLD BOUMAN | RECRUITMENT CONSULTANT & OPRICHTER