Specialist Arbeidsmarktcommunicatie

Omgeving: MarCom Regio Zwolle

Introductie

24 – 32 uur | Techniek, Communicatie, Activatie | Nunspeet

Jij gaat Hellebrekers helpen de groeiambitie voor de komende jaren te realiseren door het uitdragen van de werkgeversmerkpropositie en -waarden!

Organisatie

Waar kom je te werken?

Oplossingen die ertoe doen, nu én in de toekomst!

Daar draait het om bij techniek. Daarom realiseert Hellebrekers voor haar klanten de techniek die hen helpt bij het realiseren van hun organisatiedoelstellingen. Als technisch dienstverlener is Hellebrekers gespecialiseerd in totaaloplossingen voor proces- en gebouwinstallaties. Enerzijds ontwerpen, maken en beheren zij deze installaties. Anderzijds creëren ze de software die nodig is voor het zo efficiënt mogelijk inzetten van de installaties. Dit doen ze vanuit twee business units: Water & Leisuretechniek en Industriële Automatisering.

De focus van Water & Leisuretechniek ligt op klimaatbeheersing en waterbehandeling voor leisure accommodaties zoals zwembaden, wellness resorts en sportcomplexen. Industriële Automatisering richt zich vooral op besturingssystemen en software applicaties voor de maak- en procesindustrie, waaronder de machinebouw, de beton-/asfaltindustrie en andersoortige batch productie.

Er is een hele mooie werkgeverspropositie voor bestaande en nieuwe medewerkers: Omdat jij ertoe doet! Dit geven ze uiting door middel van hun werkgeverswaarden:

  • innovatie: omdat jij alle ruimte krijgt om te innoveren en te pionieren;
  • uitdaging en afwisseling: omdat jij werkt aan hoogwaardige technieken en unieke maatwerkoplossingen;
  • oog voor elkaar: omdat jij bijdraagt aan onze unieke familiesfeer waar wij met elkaar en voor elkaar staan.

Als Arbeidsmarktcommunicatiespecialist ben jij onderdeel van het HR-team dat bestaat uit een HR-manager, senior HR Business Partner, HR-medewerker en Corporate Recruiter. Het team maakt zich hard voor het individuele werkgeluk van iedere Hellebreker.

Functie

Wat ga je doen?

Je verhoogt de naamsbekendheid van Hellebrekers als werkgever op de arbeidsmarkt. In jouw functie ben jij van enorme waarde voor Hellebrekers. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor het uitdragen van de werkgeversmerkpropositie en -waarden. Je krijgt daarnaast veel energie van het uitdenken van campagnes waarmee we nieuwe Hellebrekers kunnen bereiken. Dat niet alleen. De enorme onderlinge betrokkenheid binnen een hechte organisatie met oog voor elkaar, geven jou het werkgeluk dat je nodig hebt.

Met de groeiambitie van Hellebrekers voor de komende jaren enerzijds en de krapte op de arbeidsmarkt anderzijds ligt er een mooie uitdaging op jou te wachten. Midden in dit speelveld ben jij de specialist die de verschillende doelgroepen in beweging brengt. De doelgroepen variëren van senior specialisten tot aanstormende talenten, zoals scholieren en zij-instromers.

Dankzij jouw doelgroepgerichte campagnes weet jij de doelgroep te boeien en aan te zetten in gesprek te gaan bij Hellebrekers. Je houdt je bezig met, de lange termijn (employer branding), de korte termijn (huidige vacatures) én met talentontwikkeling (zichtbaarheid in het mbo- en hbo-onderwijs). Met jouw expertise weet je als geen ander hoe je dit efficiënt kunt doen en welke middelen je hiervoor nodig hebt. Jij maakt het verschil door nieuwe initiatieven te ontwikkelen die je vormgeeft op basis van de kennis die jij ophaalt binnen en buiten de organisatie. Door de korte lijnen binnen het HR team komen jouw ideeën vaak tot implementatie: directe impact dus!

Jouw verantwoordelijkheden op een rij:

  • Ontwikkelen en beheren van een strategisch arbeidsmarktcommunicatieplan;
  • Opstellen en uitvoeren van een contentplanning gericht op employer branding en recruitmentmarketing uitingen;
  • Inzetten en monitoren van de marketingmix, zowel offline als data-gedreven online middelen;
  • Optimaliseren en bijhouden van de werken-bij website;
  • Vergroten van de zichtbaarheid van Hellebrekers op scholen en het onderhouden van de bijbehorende contacten;
  • Informeren van het HR-team over (nieuwe) manieren van communicatie en arbeidsmarktbenadering;
  • En eigenlijk alles wat je daarnaast nog zelf nodig acht.

Functie-eisen

Wat breng je mee?

Al jouw collega’s verschillen. Bij hen werken voetbalfanaten, hardlopers, wielrenners, klussers, computer freaks, watersporters, skiërs, dierenliefhebbers, vliegtuigspotters en muzikanten.

Wat zij allemaal gemeen hebben: Het tonen eigenaarschap in het werk, willen voorop lopen als het gaat om expertise, kritisch zijn op het eigen werk en dat van anderen en werken graag samen om het beste resultaat te bereiken. Herkenbaar?

En verder?

  • Een sprankelende persoonlijkheid;
  • Affiniteit met een technische omgeving;
  • Goede sociale vaardigheden en de wil om samen met het HR team mooie successen neer te zetten;
  • Creativiteit en communicatieskills voor het ontwikkelen van alle uitingen maar uiteraard ook voor de nodige grappen op de afdeling zelf;
  • Kennis op het gebied van employer branding en de wil om hier meer op te leren;
  • Ervaring op het gebied van doelgroepsegmentatie;
  • Kennis van online (data) analyses zou mooi zijn maar wij denken dat dit ook te leren is.

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?

Een prettige familiaire werksfeer en een fijn team met positieve en betrokken collega’s. Afwisseling in je werkzaamheden, omdat geen project hetzelfde is. Jij kan op basis van een 24 tot 32-urige werkweek rekenen op onder andere:

  • Om te beginnen een tijdelijke overeenkomst voor 12 maanden die we graag omzetten naar een overeenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Een goed salaris tussen de € 2.500,- en €4.300,-, dat we afstemmen op de op­lei­ding, ken­nis en er­va­ring die je meebrengt;
  • 25 vakantiedagen en daarbovenop 13 adv-dagen op basis van een fulltime contract;
  • Een pensioenregeling via PMT;
  • Een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer;
  • Volop ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden om te groeien op professioneel en persoonlijk gebied;
  • Een laptop en telefoon van de zaak.
  • De mogelijkheid om met korting te tanken;
  • De mogelijkheid tot een collectieve ziektekostenverzekering;
  • De keuze om jouw collega’s buiten het werk om beter te leren kennen tijdens de jaarlijkse barbecue, zomerfeest, kerstborrel, pubquiz, sportevenementen, darttoernooi en skiptrip;
  • En natuurlijk een vrijdagmiddagborrel om het weekend in te luiden!

Inlichtingen

Is je interesse gewekt?

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; arnold@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 2222 015. Arnold is te bereiken op 06 4890 3755.

Je hebt tot en met 1 december om te reageren.

Sollicitatie

Is je interesse gewekt?

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; arnold@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 2222 015. Arnold is te bereiken op 06 4890 3755.

Je hebt tot en met 1 december om te reageren.

MEER WETEN? NEEM CONTACT OP MET ARNOLD BOUMAN | RECRUITMENT CONSULTANT & OPRICHTER