Senior Manager Accountancy en Advies

Omgeving: Financieel Zwolle

Introductie

32-40 uur | Sparringpartner, Bedrijfsvoering, Advies | Regio Zwolle

Ben jij een accountant met goed ontwikkelde met de ambitie om door te groeien? Ben je commercieel ingesteld en beschik je over je eigen netwerk in de regio Zwolle? In deze ondernemende organisatie krijg je de kans jouw financiële talent in te zetten en verder te ontwikkelen.

Organisatie

Waar kom je te werken?

Je komt te werken bij een ondernemende, directe, verbindende en scherpzinnige organisatie met kwaliteit als belangrijkste fundament. Ze zijn een van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland en hebben 14 vestigingen verspreid over het land. De werkzaamheden zijn divers: zo controleren ze jaarrekeningen en geven zij btw-advies, maar begeleiden zij hun klanten bijvoorbeeld ook bij de aankoop van een bedrijf én schrijven ze complete bedrijfsstrategieën uit. Dit doen zij voor mkb-bedrijven en grote ondernemingen tot non-profitinstellingen en organisaties in de publieke sector.

Functie

Wat ga jij doen?

Als Senior Manager Accountancy en advies ben je een allround gesprekspartner en scherpzinnig adviseur voor (inter)nationale opdrachtgevers. Je spreekt ze persoonlijk en adviseert over de uiteenlopende kanten van hun bedrijfsvoering.

Als Manager Accountancy ben je een sparringspartner tussen de teams en het management. Op inspirerende wijze geef je leiding aan de assistenten, supervisors en (junior) managers. Samen met de partner ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en kwaliteit van de opdrachten. Je doorziet snel hoe processen beter kunnen, bij klanten én in je eigen werkomgeving. In het contact met je klanten luister je altijd scherp naar wat zij vragen en speel je daar adequaat op in. Je signaleert trends en kunt die vertalen naar een nog betere dienstverlening.

Functie-eisen

Wat breng jij mee?

  • Een afgeronde AA- of RA-opleiding;
  • Je bent inventief, dienstverlenend, commercieel en ondernemend ingesteld;
  • Ruim ontwikkelde managementkwaliteiten;
  • Uitstekend in mondelinge en schriftelijke communicatie, ook in het Engels;
  • Je kunt goed analyseren, plannen en organiseren;
  • Je bent een echte teamspeler die altijd tot het uiterste wil gaan;
  • Inspirerende persoonlijkheid met een goed oog voor de mens.

Aanbod

Wat krijg je ervoor terug?

Goed werk moet je goed belonen. Bij deze ondernemende organisatie kun je daarom rekenen op:

  • Een marktconform salaris en je ontvangt jaarlijks vakantiegeld ter hoogte van 8 1/3 % van je bruto jaarsalaris;
  • Flexibele werktijden. Het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet;
  • Bij een volledig dienstverband van 40 uur heb je recht op 32 verlofdagen per jaar;
  • Een leaseauto. Tevens ontvang je een NS Business card;
  • Wil je een opleiding volgen om je beroepskennis uit te breiden? Dan worden de kosten én de helft van je studie-uren vaak vergoed;
  • De nieuwste iPhone en een MacBook.

Inlichtingen

Durf jij deze uitdaging aan?

Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; arnold@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Arnold is te bereiken op 06 – 4890 3755.

Sollicitatie

Durf jij deze uitdaging aan?

Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; arnold@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Arnold is te bereiken op 06 – 4890 3755.