Senior Business Controller

Omgeving Hilversum

05-07-2018

36 uur | Gemeente, Vastgoed, Key2Finance | HBO

Ben jij snel inzetbaar voor een interim klus bij een gave gemeente? Dit is je kans.. 

Opdrachtgever

STORM in Recruitment is op zoek naar een XXXX voor XXXX in de regio van XXXX.< Opdrachtgever >STORM in Recruitment STORM in Recruitment begeleidt professionals naar de volgende stap in hun carrière en verbindt talent aan organisaties die talent omarmen. Zo vind je nieuwe reisgenoten met wie je het bekende en het onbekende aandurft. Leer je nieuwe manieren van zoeken, vinden en doen.Jij bent niet alleen onderdeel van de wereld van werken en ondernemen maar ook van de wereld van na zes uur. Van je gezin, je liefhebberijen en van waar jij je vrijwillig voor inzet. Inwoner, ouder, buur, bestuurslid of initiatiefnemer. STORM in Recruitment erkent dat al deze rollen prettig door elkaar lopen en elkaar verrijken. Ieder mens is meer mensen tegelijk en heeft meerdere talenten.Talent betekent voor STORM niet wat je gedaan hebt, maar of je blijft ontwikkelen waar je goed in bent. Dit geldt ook voor organisaties. Dus naast het verbinden van talent aan talentzoekers begeleidt STORM organisaties ook bij het doorontwikkelen en optimaliseren van bestaande bedrijfsprocessen.

Functie

Binnen het team vastgoed & Installaties is de gemeente Hilversum gestart met een project “basis op orde Vastgoed”. Het doel van het project Basis op orde is beter inzicht in de portefeuille vastgoed om zodoende beter te kunnen sturen én het exploitatieresultaat op vastgoed te verbeteren. Naast inzicht in de vastgoedportefeuille is het hiervoor ook nodig de financiële administratie aan te laten sluiten op de vastgoedadministratie, zodat we kunnen rapporteren op objectniveau, portefeuilleniveau en deelportefeuilleniveau. Binnen het project moeten onder andere de volgende werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

  • Matching en analyse activa administratie met vastgoed administratie plus uitsplitsen van Meerjareninvesteringsplan (MIP) en / Meerjarenonderhoudsplan (MOP)
  • Adviseren over het uitsplitsen van MOP en (MIP) (plus boekhoudkundige aanpassingen in Key2Financien)
  • De activa-administratie (in Key2Financien) aansluiten op moederlijst (overzicht van ons vastgoed) en de noodzakelijke (boekhoudkundige) aanpassingen repareren;
  • Analyse bestaande beschikbare exploitatiebudget gronden;
  • Herinrichten van Key2Financiën en de begroting zodat deze aansluit op de vastgoedadministratie (naast de activa administratie, ook FCL-Taak-ECL).

Het betreft een opdracht op het snijvlak van vastgoed en financiën. Je werkt hiervoor samen met de teams Vastgoed & Installaties, Rapportages en deels het Administratiehuis. De aansturing vindt plaats door de teammanager Vastgoed & Installaties. De opdracht wordt uitgevoerd tot dat het project is voltooid (naar verwachting in maximaal 6 maanden).

Functie eisen

  • Aantoonbare kennis van het beheer van gemeentelijk vastgoed, blijkend uit relevante werkervaring
  • Aantoonbare kennis van Key2Financiën, blijkend uit relevante werkervaring

Inlichtingen

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Sander Westenberg van STORM in Recruitment; westenberg@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 0182 - 820202.

solliciteer   email deze vacature