Senior Assistent Accountancy en Advies

Omgeving: Financieel Regio Zwolle

Introductie

32-40 uur | Analytisch, Financieel, Dienstverlenend | Regio Zwolle

Heb jij een perfect gevoel voor cijfers en wil je meebouwen aan onze groeiende organisatie als Senior Assistent Accountancy en Advies? Dan is deze vacature voor jou!

Organisatie

Waar kom je te werken?

Je komt te werken bij een ondernemende, directe, verbindende en scherpzinnige organisatie met kwaliteit als belangrijkste fundament. Ze zijn een van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland en hebben 14 vestigingen verspreid over het land.

De werkzaamheden zijn divers: zo controleren ze jaarrekeningen en geven zij btw-advies, maar begeleiden zij hun klanten bijvoorbeeld ook bij de aankoop van een bedrijf én schrijven ze complete bedrijfsstrategieën uit. Dit doen zij voor mkb-bedrijven en grote ondernemingen tot non-profitinstellingen en organisaties in de publieke sector.

Functie

Wat ga jij doen?

Als Senior Assistant Accountancy heb je een afwisselende functie. In samenwerking met je supervisor of manager verricht je uiteenlopende accountancywerkzaamheden voor (inter)nationale opdrachtgevers. Je stelt jaarrekeningen op in teamverband en helpt je klanten hun (financiële) administraties in te richten. Ook bied je ondersteuning bij het opstellen van tussentijdse rapportages. In het contact met je klanten luister je altijd scherp naar wat zij vragen en speel je daar adequaat op in. Je signaleert trends en kunt die vertalen naar een nog betere dienstverlening.

Functie-eisen

Wat breng jij mee?

  • Een afgeronde hbo-opleiding accountancy of bedrijfseconomie;
  • Je gaat starten of bent bezig met de AA-opleiding;
  • Een aantal jaar ervaring opgedaan binnen de accountancy;
  • Uitstekend mondeling en schriftelijk communicatie, ook in het Engels;
  • Je kunt goed analyseren, plannen en organiseren;
  • Inventieve, servicegerichte en ondernemende instelling.

Als Senior Assistant Accountancy zie jij snel hoe werkprocessen beter kunnen, zowel bij klanten als binnen je eigen werkomgeving.

Aanbod

Wat krijg je ervoor terug?

Goed werk moet je goed belonen. Bij deze groeiende organisatie kun je daarom rekenen op:

  • Je krijgt een marktconform salaris, je ontvangt jaarlijks vakantiegeld ter hoogte van 8 1/3 % van je bruto jaarsalaris;
  • De organisatie hanteert flexibele werktijden. Het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet;
  • Bij een volledig dienstverband van 40 uur heb je recht op 32 verlofdagen per jaar;
  • Je kunt deelnemen aan een leaseregeling en krijgt een eersteklas NS-Business Card die je ook privé mag gebruiken;
  • Wil je een opleiding volgen om je beroepskennis uit te breiden? Dan vergoeden deze organisatie vaak de kosten én de helft van je studie-uren;
  • Je krijgt van de organisatie een MacBook en de nieuwste iPhone.

Inlichtingen

Durf jij deze uitdaging aan?

Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; arnold@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Arnold is te bereiken op 06 – 4890 3755.

Sollicitatie

Durf jij deze uitdaging aan?

Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; arnold@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Arnold is te bereiken op 06 – 4890 3755.

MEER WETEN? NEEM CONTACT OP MET ARNOLD BOUMAN | RECRUITMENT CONSULTANT & OPRICHTER