Sales Support

Omgeving: Overig Zwolle

Introductie

32-40 uur | Analytisch, Sales, Hbo

Heb jij je eerste meters gemaakt in jouw (sales)carrière en ben je op zoek naar uitdaging? Ben jij in staat om toegevoegde waarde in een klantrelatie te creëren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Waar kom je te werken?

Care Expert is specialist en kennispartner op het gebied van verantwoordings- en declaratieprocessen binnen de zorg. Met declaratieplatform Care2Declare als basis bieden wij declaratiesoftware en –services voor zorgaanbieders, administratiekantoren en ECD-leveranciers. In nauwe samenwerking met onze klanten en partners ontwikkelen wij pragmatische en gebruiksvriendelijke oplossingen op het snijvlak van kennis en innovatieve ICT.

Functie

Wat ga je doen?

Als Sales Support bij Care Expert maak je kennis met de wereld van serviceoplossingen gericht op financiële processen binnen de zorg. Als vast onderdeel van het salesteam leer jij binnen no time de kneepjes van het salesvak, zoals het op- en uitbouwen van relaties, het creëren van verkoopkansen en het sluiten van contracten. Door persoonlijke begeleiding zorgen we samen dat we de perfecte basis leggen voor jouw carrière en jouw verdere groeipad.

Je begint met het opbouwen van een relatie met onze klanten en in nauwe samenwerking met het serviceteam onderzoek je de behoefte van de klant. Hierdoor leer je onze organisatie en klanten goed kennen. Daarnaast doe je basiskennis op over de verantwoording- en declaratieprocessen van zorgaanbieders. Het doel is om te begrijpen wat er bij jouw klanten speelt en de match te maken tussen de vraag en het aanbod in onze diensten. Ondersteunend hieraan maak je gebruik van de online kennisomgeving en werk je nauw samen met de serviceorganisatie om klantinformatie op te halen en te delen. Uiteindelijk ben je in staat om onze waarde propositie om te zetten naar een verkoopresultaat.

Kernactiviteiten :

  • Het maken van de vertaalslag van klantbehoefte naar relevante dienstverlening;
  • Verkopen van diensten op de bestaande klantenbase;
  • Opmaken, verzenden en beheren van offertes;
  • Beheer van de online kennisomgeving;
  • Actueel houden en verbeteren van het klantmanagement-systeem;
  • Aanspreekpunt voor klantrelaties;
  • Continue afstemming met serviceorganisatie over de bestaande klantenbase.

Functie-eisen

Wat breng je mee?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Service- en resultaatgericht;
  • Communicatief sterk, vasthoudend en klantgericht;
  • Analytisch vermogen. Connecting the dots.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring binnen IT, Sales of Finance.
  • Gevoel voor commercie;
  • In staat om content te creëren;
  • Affiniteit met financieel-administratieve processen.

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Een veelzijdige en uitdagende functie binnen een no-nonsense bedrijfscultuur met een collegiale en prettige werksfeer;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een salaris tussen de € 2.500 – € 3.500
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Het uitwisselen van kennis en ervaring staat centraal, evenals ruimte voor persoonlijke groei.

Inlichtingen

Is je interesse gewekt?

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Nigel van Oostrum van STORM in Recruitment; nigel@storminrecruitment.nl Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 41918324

Sollicitatie

Is je interesse gewekt?

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Nigel van Oostrum van STORM in Recruitment; nigel@storminrecruitment.nl Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 41918324

MEER WETEN? NEEM CONTACT OP MET NIGEL VAN OOSTRUM | RECRUITMENT CONSULTANT