Manager Accountancy & Advies

Omgeving: Financieel Regio Zwolle

Introductie

32-40 uur | Analytisch, Financieel, Ambitieus | Regio Zwolle

Ben jij een ambitieuze accountant en wil je je managementkwaliteiten verder ontwikkelen als Manager Accountancy & Advies? Lees dan snel verder!

Organisatie

Waar kom je te werken?

Je komt te werken bij een ondernemende, directe, verbindende en scherpzinnige organisatie met kwaliteit als belangrijkste fundament. Ze zijn een van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland en hebben 14 vestigingen verspreid over het land.

De werkzaamheden zijn divers: zo controleren ze jaarrekeningen en geven zij btw-advies, maar begeleiden zij hun klanten bijvoorbeeld ook bij de aankoop van een bedrijf én schrijven ze complete bedrijfsstrategieën uit. Dit doen zij voor mkb-bedrijven en grote ondernemingen tot non-profitinstellingen en organisaties in de publieke sector.

Functie

Wat ga jij doen?

Als Manager Accountancy ben je een allround gesprekspartner en scherpzinnig adviseur voor onze (inter)nationale opdrachtgevers. Je spreekt ze persoonlijk en adviseert over de uiteenlopende kanten van hun bedrijfsvoering. Op inspirerende wijze geef je leiding aan de assistanten, supervisors en junior managers.

Samen met de senior manager of partner ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en kwaliteit van de opdrachten. Je doorziet snel hoe processen beter kunnen, bij klanten én in je eigen werkomgeving. In het contact met je klanten luister je altijd scherp naar wat zij vragen en speel je daar adequaat op in. Je signaleert trends en kunt die vertalen naar een nog betere dienstverlening.

Functie-eisen

Wat breng jij mee?

  • Een afgeronde AA- of RA-opleiding;
  • Meerdere jaren ervaring als manager;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie, ook in het Engels;
  • Je bent een echte teamspeler die altijd tot het uiterste wil gaan;
  • Je kunt goed analyseren, plannen en organiseren;
  • Een inventieve, dienstverlenende en ondernemende instelling.

Als Manager Accountancy lever je samen met je team kwalitatief hoogwaardige oplossingen en diensten voor je klanten.

Aanbod

Wat krijg je ervoor terug?

Goed werk moet je goed belonen. Bij deze groeiende organisatie kun je daarom rekenen op:

  • Een marktconform salaris en je ontvangt jaarlijks vakantiegeld ter hoogte van 8 1/3 % van je bruto jaarsalaris;
  • De organisatie hanteert flexibele werktijden. Het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet;
  • Bij een volledig dienstverband van 40 uur heb je recht op 32 verlofdagen per jaar;
  • Je kunt deelnemen aan een leaseregeling en krijgt een eersteklas NS-Business Card die je ook privé mag gebruiken;
  • Wil je een opleiding volgen om je beroepskennis uit te breiden? Dan vergoeden deze organisatie vaak de kosten én de helft van je studie-uren;
  • Een iPhone en MacBook om zakelijk te gebruiken.

Inlichtingen

Durf jij deze uitdaging aan?

Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; arnold@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Arnold is te bereiken op 06 – 4890 3755.

Sollicitatie

Durf jij deze uitdaging aan?

Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; arnold@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Arnold is te bereiken op 06 – 4890 3755.

MEER WETEN? NEEM CONTACT OP MET ARNOLD BOUMAN | RECRUITMENT CONSULTANT & OPRICHTER