Management Assistent

Omgeving: MarCom Zwolle

Introductie

24 – 36 uur | Kunst en cultuur, verbindend, punctueel | Hbo

Ben jij een kunst en cultuur liefhebber en heb jij altijd al de rechterhand van een museumdirecteur willen zijn? Dan komen wij heel graag met jou in contact!

Organisatie

Waar kom je te werken?

Museum de Fundatie

Van toepassing tot autonomie, kunst speelt een cruciale rol in de wereld. Museum de Fundatie verbindt kunst, makers en publiek en is een podium voor ideeën, vernieuwing en schoonheid.

Wisselende tentoonstellingen en collectie zijn op twee locaties te zien: Museum de Fundatie in Zwolle en Kasteel het Nijenhuis, met beeldentuin, in Heino/Wijhe.

Museum de Fundatie toont kunstenaars van het hoogste niveau en nieuw talent. Het beweegt zich internationaal en is tegelijkertijd diep verankerd in Overijssel, Zwolle en omgeving. Het museum is een publieksmagneet en laat met zijn programma veel mensen naar kunst kijken, in de eigen musea en ook op festivals en in openbare gebouwen. Effectief, trendsettend en vindingrijk heeft het museum zich de afgelopen jaren bij een groot en breed publiek weten te positioneren

Functie

Wat ga je doen?

Als Management Assistent ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de directie. Denk hierbij aan alle secretariële en administratieve werkzaamheden. Samen met de secretaresse vormen jullie het secretariaat. Jij hebt kennis van bedrijfsprocessen, uitstekende schrijf- en communicatieve vaardigheden. Verder verricht jij taken die, voor wat betreft doorlooptijd en prioriteit een grote diversiteit kennen. Daarbij kan jij voortdurend door de directieleden worden opgeroepen voor ad-hoc opdrachten. Je haalt dan ook energie uit het ontlasten van de directie met jouw talent voor organiseren.

Belangrijkste werkzaamheden:

  • Het schrijven van teksten op verschillende niveaus van complexiteit. Hierbij zal jij goede kennis van de Nederlandse taal moeten hebben en een vaardige pen om kwalitatief goede stukken te schrijven;
  • Het organiseren van events en het gastvrij ontvangen van genodigden in het museum;
  • Het bijwonen van bijeenkomsten buiten de organisatie in de stad en de regio;
  • Overzicht houden over de diverse besluitenlijsten en de omvangrijke stroom correspondentie en daarbij de voortgang bewaken.
  • Een actieve bijdrage leveren aan het optimaliseren van een efficiënt ingerichte organisatie.

Functie-eisen

Wat breng je mee?

In basis heb jij feeling met en werkervaring in een ondersteundende functie. Jij bent punctueel, hebt oog voor details, ziet het werk liggen en weet keer op keer het management te ontlasten. In deze rol werk je zelfstandig, blijft altijd in verbinding en hebt een sterk ontwikkeld gevoel voor kwaliteit. Je kunt goed planmatig werken en bent resultaatgericht.

Verder:

  • Heb je minimaal hbo werk- en denk niveau;
  • Heb je uitstekende schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Heb je talent om te resultaatgericht te organiseren;
  • Moedigen wij kandidaten aan die een ‘achterstand’ op de arbeidsmarkt hebben om te reageren!

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?

Aanstelling voor een jaar met uitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd.

Verder ontvang je:

  • Een salaris tussen de €2.547,00 tot €3.489,00 (schaal 7 en uitloop in schaal 8) o.b.v. een fulltime dienstverband en afhankelijk van werkervaring en opleiding;
  • 180 vakantieuren op basis van een fulltime betrekking en 8% vakantiegeld;
  • Eindejaarsuitkering van 6,4%.


Inlichtingen

Is je interesse gewekt?

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; Arnold@storminrecruitment.nl of met Nigel van Oostrum ; Nigel@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 4191 8324.

Sollicitatie

Is je interesse gewekt?

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; Arnold@storminrecruitment.nl of met Nigel van Oostrum ; Nigel@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 4191 8324.