Management Assistent

Omgeving: MarCom Regio Zwolle

Introductie

40 uur | Communicatie, Organiseren, Realiseren | Mbo / hbo

Zie jij jezelf al op de Monaco Yacht Show staan? Ben jij de creatieve spin in het web die het leuk vind om veel ballen omhoog te houden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Waar kom je te werken?
Balk Shipyard opende zijn deuren in 1798 en is uitgegroeid tot één van ’s werelds meest vooraanstaande specialisten op het gebied van refit en rebuild van diverse jachten. Ze streven ernaar om elke opdracht volgens de hoogste normen te voltooien en de wensen van de eigenaars met betrekking tot hun jachten te vervullen.

Het is in doen en laten een familiebedrijf met een hands-on cultuur. De betrokkenheid van de medewerkers en stakeholders is groot. De organisatie is informeel en laagdrempelig.

Functie

Wat ga je doen?
In deze fulltime functie ben je het gezicht en de stem van de organisatie. Je zorgt dat alles op kantoor op rolletjes loopt. Daarnaast ben je de rechterhand van de CEO. De CEO heeft onder meer Sales en Marketing in zijn portefeuille. Naast de secretariële ondersteuning zul je hem bij deze activiteiten ondersteunen en neem je hem veel werk uit handen;

  • Afhandelen en op juiste wijze archiveren van inkomende en uitgaande correspondentie;
  • Agendabeheer;
  • Coördineren/ organiseren van klantbezoeken en reizen;
  • (Mede) organiseren van beurzen en evenementen;
  • Coördineren van alle uitingen in de pers (interviews, advertenties etc.) en op social media
  • Allerhande ad- hoc werkzaamheden ter ondersteuning van de CEO en het management.

Functie-eisen

Wat neem je mee?

  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift;
  • Goede kennis en MS-office (Word, Excel en PowerPoint);
  • Affiniteit met marketing en een gezonde dosis creativiteit;
  • Ervaring in gebruik van social media;
  • Woonachtig binnen een straal van 50 kilometer van Urk.


Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Een omgeving waarin wordt gewerkt vanuit vertrouwen en vrijheid;
  • Een baan voor 32-40 uur per week in een omgeving waarin alles mogelijk is;
  • Een primair salaris van maximaal € 3.500,-;
  • Een functie met ruimte voor nieuwe inzichten en initiatieven in een dynamische werkomgeving;
  • In plaats van de welbekende vrijdagmiddag borrel een vrijdagmiddag snack met je collega’s!

Inlichtingen

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Nigel van Oostrum van STORM in Recruitment; nigel@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 – 4191 8342

Je hebt tot en met 15 augustus om te reageren.

Sollicitatie

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Nigel van Oostrum van STORM in Recruitment; nigel@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 – 1747 9616

Je hebt tot en met 15 augustus om te reageren.

MEER WETEN? NEEM CONTACT OP MET NIGEL VAN OOSTRUM | RECRUITMENT CONSULTANT