Management Assistant

Omgeving Zwolle

13-10-2019

20 - 40 uur | Assistant, Board, Ondersteuning | hbo 

Ben jij het organisatietalent dat deze internationale speler komt versterken? Lees dan snel verder!

Opdrachtgever

CETP
CIMC Enric Tank and Process BV (CETP) is een van de grootste leveranciers voor de vloeibare levensmiddelenindustrie. CETP ontwerpt en realiseert via haar merken Ziemann Holvrieka, Briggs en DME, Turn-key brouwerijen, distilleerderijen en roestvrij staal proces-en opslagtanks met name voor bier, vruchtensap en zuivel. We hebben een naam opgebouwd in expertise en innovatie. CETP heeft wereldwijd 1.300 medewerkers en heeft werkmaatschappijen in Nederland, België, Duitsland, Groot Brittannië, Canada en China en diverse Sales offices wereldwijd. CETP is een snelgroeiend bedrijf. Je zult bij ons een dynamische en stimulerende internationale werkomgeving aantreffen waar jij je talenten ten volle kunt inzetten. 

Over STORM in Recruitment
STORM in Recruitment is op zoek naar een Management Assistant voor CETP.

STORM begeleidt professionals naar de volgende stap in hun carrière en verbindt talent aan organisaties die talent omarmen. Talent betekent voor STORM niet wat je gedaan hebt, maar of je blijft ontwikkelen waar je goed in bent. Dit geldt ook voor organisaties. Dus naast het verbinden van talent aan talentzoekers begeleidt STORM organisaties ook bij het doorontwikkelen en optimaliseren van bestaande bedrijfsprocessen.

Functie

In deze veelzijdige functie verleen jij ondersteuning en help je het management waar nodig. Dit doe jij door je organisatie-vaardigheden op een pro-actieve manier in te zetten. In de dynamische omgeving die CETP biedt haal jij het beste uit jezelf en krijg je de ruimte om te excelleren. Een greep uit jouw werkzaamheden zijn:

  • Het verlenen van ondersteuning aan (“het ontzorgen van”) de Board van de holding;
  • Agendabeheer en archivering;
  • Telefoon en overige vormen van correspondentie, ontvangen bezoekers, organiseren van reizen;
  • Coördineren van internationale vergaderingen en bijeenkomsten en het opstellen/voorbereiden van presentaties;
  • Notuleren van diverse vergaderingen, waaronder management- en boardmeetings;
  • Bijhouden van de corporate housekeeping, holding contract database en het voorbereiden van diverse documenten, waaronder boardresoluties, shareholdersresoluties en diverse overeenkomsten;
  • Aanspreekpunt voor facilitaire zaken en het organiseren hiervan;
  • Verlenen van Management support diensten aan overige afdelingen zoals Legal, HR en Finance

Functie eisen

  • Minimaal afgeronde opleiding Secretarieel op HBO niveau;
  • Service gericht, organisatietalent en proactieve houding;
  • Georganiseerd, gestructureerd en heb je veel aandacht voor details;
  • Stressbestendig en in staat om in een dynamische omgeving te presteren;
  • In staat prioriteiten te stellen, snel te kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden Tenminste 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol in een commerciële, internationale werkomgeving;
  • Betrouwbaar en flexibel; bereid om een stap extra te doen, ook wanneer het gaat om algemene ad hoc taken;
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigenheden in Nederlands en Engels. Kennis van een andere taal, met name Duits, is een pré;
  • Zeer goede kennis van Word, Excel, PowerPoint en Outlook.

Inlichtingen

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; bouman@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 - 22 22 015.

solliciteer   email deze vacature