Hr & Payroll specialist
Introductie
32 – 40 uur | Verantwoordelijkheid, Hr-processen, Communicatie | Mbo/Hbo
Durf jij een aanspreekpunt te zijn voor collega’s en medewerkers? Ben jij iemand die perfect overzicht kan bewaren en hulp aanbieden waar nodig is? Dan is Spectrum Brands op zoek naar jou!
Organisatie
Waar kom je te werken?
Spectrum Brands Holding heeft als missie “Making life better at home”. In de Benelux doen we dat door innovatieve producten te leveren aan consumenten in de categorieën, Home & Personal Care en Global Pet Care. Spectrum Brands voorziet in de behoefte van consumenten over de hele wereld en biedt een breed portfolio van toonaangevende, bekende en algemeen vertrouwde merken. In Europa zijn deze merken Remmington, Russel Hobbs, George Foreman, Tetra, 8in1, Furminator, IAMS en Eukanuba, SmartBones en Good Boy, Meowee! en Wildbird. Het Pet Care team in Coevorden is verantwoordelijk voor een breed scala aan supply activiteiten voor zowel het assortiment Dog & Cat Food als voor de operationele aansturing van warehouse & distributieactiviteiten voor de Europese markt. In ons kantoor in Utrecht is ons Pet Care salesteam gevestigd en vind je ook ons sales team van onze huishoudelijke en persoonlijke verzorgingsproducten.
Functie
Wat ga je doen?
Als HR & Payroll Specialist ben jij verantwoordelijk voor de loonverwerking en uitvoering van de administratieve HR processen in de Benelux. Jij zorgt ervoor dat alle mutaties zoals (in dienst, promotie en uitdienst, salarisadministratie, verzuim, werving en selectie en de diverse projecten) soepel verlopen. Je bent aanspreekpunt voor de medewerkers voor salaris gerelateerde zaken en je vindt het leuk om ook je steentje bij te dragen in het optimaliseren van de HR-processen. Je werkt daarbij samen met je collega’s in Europa en Amerika en zorgt ervoor dat het beleid passend is voor de Nederlandse en Belgische situatie. Daarvoor is het belangrijk dat je de Engelse taal goed beheerst.
Als HR en Payroll Specialist heb je een hele diverse taak waarbij oog voor de organisatie én de mens aan bod komen. De functie bestaat uit;
- Uitvoering geven aan het bedrijfsbeleid zoals in-, door- en uitstroom van medewerkers
- Actieve werving en selectie activiteiten om nieuwe medewerkers te binden en behouden;
- Contact met uitzend- en recruitmentbureaus;
- Je adviseert leidinggevenden op personele vraagstukken;
- Vragen beantwoorden van medewerkers over o.a. HR Processen, salaris en verlof, bedrijfseigen regelingen;
- Begeleiding van verzuimdossiers en je kent de Wet verbetering Poortwachter;
- Actief bijdragen in HR Projecten, actualiseren van bedrijfsregelingen a.d.h.v. trends en wettelijke ontwikkelen;
- Verantwoordelijk voor mutaties, administratie en salarisverwerking.
Functie-eisen
Wat breng je mee?
Je hebt energie en humor. Je hebt al veel ervaring in HR en Payroll processen maar je wilt ook nog graag wat leren. Je bent een pietje precies op administratief gebied en je bent de “spin in het web” die wij zoeken voor deze veelzijdige functie. Verder vinden we het volgende belangrijk:
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
- Je hebt administratieve HR en Payroll ervaring;
- Je hebt ervaring met payrollsystemen, bij voorkeur met You Force van Raet;
- Je kunt goed overweg met Excel;
- Je spreekt goed Engels en Nederlands en bent communicatief sterk;
- Kennis van de Franse taal is een pré.;
- Je bent accuraat, klantgericht en durft verantwoordelijkheid te nemen;
- Je hebt ervaring in werving en selectie van nieuwe medewerkers;
- Je bent enthousiast, sociaal en een echte team-player;
- Je kunt goed plannen en prioriteren.
Aanbod
Wat krijg je hiervoor terug?
Bij Spectrum Brands bieden we de volgende arbeidsvoorwaarden;
- Een salaris tussen €3600 – €4600 bruto per maand;
- Mogelijk om Hybride vanuit huis te werken na inwerkperiode;
- Een contract voor 40 uur;
- 25 vakantiedagen en 5 ADV dagen per jaar op basis van FT;
- Reiskostenvergoeding;
- 13e maand;
- Leuke collega’s en een actieve personeelsvereniging.
Inlichtingen
Is je interesse gewekt?
Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Joeri Pechler van STORM in Recruitment; joeri@storminrecruitment.nl.Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 2222 015. Joeri is te bereiken op 06 8398 6274.
Sollicitatie
Is je interesse gewekt?
Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Joeri Pechler van STORM in Recruitment; joeri@storminrecruitment.nl.Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 2222 015. Joeri is te bereiken op 06 8398 6274.