Functioneel beheerder

Omgeving: Overig

Introductie

32 – 40 uur | Werkproces, verbinden, communicatief | Hbo

Vind jij het leuk complexe taken uit te voeren en vraagstukken te onderzoeken die betrekking hebben op applicaties en gebruiksgemak? Lees dan snel verder!

Organisatie

Waar kom je te werken?

BS&F is de specialist in dienstverlening aan gemeenten binnen het sociaal domein. BS&F helpt gemeenten om kwetsbare inwoners fysiek, mentaal en financieel gezond te houden en de uitvoeringsprocessen laagdrempelig en eenvoudig te maken. Hiertoe is BS&F dé adviseur binnen het sociale domein van meer dan 95% van de gemeenten in Nederland. BS&F streeft sociale impact na in alles wat ze doet!

Via het platform Gezondverzekerd.nl levert BS&F toegankelijke digitale oplossingen binnen de thema’s Passende zorg, Goedkope energie & Jouw tegemoetkomingen voor gemeenten ten behoeve van hun kwetsbare inwoners. Aanvullend maken veel gemeenten gebruik van de stadspassen, misschien ken je ze wel van de Rotterdampas, U-pas of de Stadspas Amsterdam. Kennissessies, informatiebijeenkomsten en marktanalyses zijn middelen die worden ingezet om de rol als kennisexpert voor ruim 320 gemeenten te vervullen.

Dit alles doet BS&F vanuit de kantoren in Zwolle en Breukelen met ongeveer 45 collega’s. Het is een professionele, flexibele en dynamische organisatie waar je door de omvang en open cultuur écht het verschil kan maken. De collega’s spreken elkaar aan op ieders verantwoordelijkheid, nemen geen genoegen met middelmaat en gaan altijd voor een 9!

BS&F wil haar dienstverlening naar gemeenten verder uitbreiden en verbeteren. Voor de toekomst heeft de organisatie een stevige groeiambitie en daarom zijn wij op zoek naar jou!


Functie

Wat ga je doen?

Je vervult een brugfunctie tussen de gebruikers (vooral gemeentes en toeleverende bedrijven) en de gebruikte applicaties. Je bent expert van de gebruikte werkprocessen en systemen. Samen met 3 collega’s vorm je de verbindende factor tussen de business en IT en lever je vanuit Breukelen en/of Zwolle een gevarieerd pakket aan diensten.

Als functioneel beheerder werk je mee aan Stadspassystemen voor meerdere steden, een webshop voor minima, een landelijke zorgpolis en recent het toekennen van de energietoeslag. Dit beheer voer je uit samen met een aantal collega’s, de interne afdeling Development en partnerorganisaties . Naast de dagelijkse operationele taken draag je ook voorstellen aan voor het effectiever uitvoeren van deze taken.

  • je bent gesprekspartner bij het aanpassen van de inrichting van de applicatie;
  • je maakt “gebruikers” aan en wijst rechten toe op basis van de afgesproken rechtenstructuur;
  • je handelt 2de-lijns gebruikersvragen af via een ticketsysteem en telefonisch (met als klant de betrokken gemeentes);
  • je informeert en adviseert gebruikers;
  • je beheert en richt gebruikersfuncties in (standaardoplossingen, selecties, rapportages);
  • je beheert en richt de software in (sjablonen, processchema’s, etc.);
  • je test functionele wijzigingen;
  • je voert acceptatietesten uit na wijzigingen van het platform;
  • je bereidt imports, exports en kopp voor;
  • je beheert gebruikersdocumentatie en werkinstructies;
  • je adviseert de productowner (PO) over verbeteringen in de applicatie.



Functie-eisen

Wat breng jij mee?

Bij voorkeur heb jij aantoonbare ervaring met functioneel beheer van applicaties en processen. En daarbij:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van informatiesystemen;
  • Inzicht in processen en IT infrastructuur;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk).

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?

Werken bij BS&F betekent werken in een uitdagende werkomgeving met enthousiaste en bevlogen collega’s. Het dagelijks werken met topcollega’s binnen hun vakgebied zorgt ervoor dat jij jezelf continu ontwikkelt en er samen resultaten worden gehaald. En daarnaast krijg jij ook aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder een marktconforme onkostenvergoeding.

Inlichtingen

Is je interesse gewekt?

Neem dan contact op met Nigel van STORM in Recruitment; Nigel@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 – 4191 8324.



Sollicitatie

Is je interesse gewekt?

Neem dan contact op met Nigel van STORM in Recruitment; Nigel@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 – 4191 8324.


MEER WETEN? NEEM CONTACT OP MET NIGEL VAN OOSTRUM | RECRUITMENT CONSULTANT