Financieel Adviseur

Omgeving Hattem

28-11-2018

16 uur | Project Control, Overheid, P&C | HBO

Ben jij vanaf januari 16 uur beschikbaar en wil jij aan de slag voor een hele leuke gemeente?! Dit is je kans.

Opdrachtgever

STORM in Recruitment is op zoek naar een Financieel Adviseur voor de gemeente Hattem.

STORM in Recruitment begeleidt professionals naar de volgende stap in hun carrière en verbindt talent aan organisaties die talent omarmen. Zo vind je nieuwe reisgenoten met wie je het bekende en het onbekende aandurft. Leer je nieuwe manieren van zoeken, vinden en doen.

Jij bent niet alleen onderdeel van de wereld van werken en ondernemen maar ook van de wereld van na zes uur. Van je gezin, je liefhebberijen en van waar jij je vrijwillig voor inzet. Inwoner, ouder, buur, bestuurslid of initiatiefnemer. STORM in Recruitment erkent dat al deze rollen prettig door elkaar lopen en elkaar verrijken.

Ieder mens is meer mensen tegelijk en heeft meerdere talenten.Talent betekent voor STORM niet wat je gedaan hebt, maar of je blijft ontwikkelen waar je goed in bent. Dit geldt ook voor organisaties. Dus naast het verbinden van talent aan talentzoekers begeleidt STORM organisaties ook bij het doorontwikkelen en optimaliseren van bestaande bedrijfsprocessen.

Functie

De gemeente Hattem is in ontwikkeling. We werken aan Samen Hattem. We geloven dat door samen met de inwoner op zoek te gaan naar de rol van de gemeente, we meer betekenis voor de inwoner en de samenleving kunnen toevoegen, we betere keuzes kunnen maken en een duurzame organisatie kunnen bouwen. We zijn op zoek naar een nieuw samenspel met de samenleving, we zetten daarbij de inwoner op de eerste plaats en kijken op een andere manier naar ons werk en onze organisatie. Werken in onze gemeente zorgt voor dynamiek en ontwikkeling. We zijn trots op onze medewerkers en het enthousiasme, de loyaliteit en betrokkenheid waarmee zij werken. Enkele kernwoorden voor onze organisatie zijn: enthousiast en ambitieus management, korte lijnen met bestuur en leuke collega’s. Werken binnen onze organisatie zorgt in ieder geval voor een leuke werkomgeving waarin je je snel thuis zult voelen.

Onze organisatie is ingericht volgens het directiemodel. Dat betekent een platte structuur met de gemeentesecretaris als ‘directeur’ aan het hoofd van de organisatie. De organisatie bestaat uit de eenheden: Ontwikkeling & Advies, Publiek & Service, Realisatie & Beheer en Bedrijfsvoering. De vier eenheidsmanagers geven integraal leiding aan hun eenheid.

Plaats in de organisatie
De eenheid bedrijfsvoering bestaat uit de drie vakgroepen: interne service, advies en bedrijfsinformatie. Ter versterking van de vakgroep advies zijn wij op zoek naar een financieel specialist.

Werkzaamheden

  • Tijdens deze klus lever je een bijdrage aan:
  • projectcontrol van grote projecten (IPM) en de analyse van samenhangende financiële kengetallen en beleidsindicatoren ter beoordeling van de financiële positie
  • de totstandkoming van de P&C documenten waaronder de jaarrekening en het ondersteunen van projectleiders en productverantwoordelijke medewerkers

Functie eisen

  • Je beschikt over een WO opleiding bijvoorbeeld Economie, Bedrijfskunde of Bestuurskunde en aanvullende scholing op het gebied van Public Control;
  • Je hebt aantoonbaar meerjarige werkervaring en actuele kennis op de aangegeven werkzaamheden binnen overheid / non-profit én als intern/extern adviseur;
  • Van nature doorzie je de financiële consequenties van je adviezen voor de financiële administratie en de vertaling daarvan binnen de Planning & Controlcyclus;
  • Je bent initiatiefrijk, hebt een proactieve instelling en je bent kritisch opbouwend;
  • Je staat bekend om je communicatieve vaardigheden die je in staat stellen om ook in lastige situaties te beïnvloeden en te sturen. Je kunt complexe vraagstukken vertalen naar een begrijpelijk verhaal, aangepast aan de doelgroep waarmee je te maken hebt.;
  • Je weet wat klantgericht werken inhoudt en handelt ernaar;
  • Je bent in staat om onder tijdsdruk goed en collegiaal te presteren.
  • Je hebt een neus voor trends en ontwikkelingen in je vakgebied en vertaalt die in innovatieve voorstellen en adviezen

Inlichtingen

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; bouman@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 - 22 22 015.

solliciteer   email deze vacature