Financieel administrateur

Omgeving: Financieel Zwolle

Introductie

24 uur | Kunst en cultuur, analytisch, hands-on | Mbo+

Ben jij een kunst en cultuur liefhebber en lijkt het jou een uitdaging om de financiële administratie van een museum volledig te verzorgen? Dan komen wij heel graag met jou in contact!



Organisatie

Waar kom je te werken?

Museum de Fundatie

Van toepassing tot autonomie, kunst speelt een cruciale rol in de wereld. Museum de Fundatie verbindt kunst, makers en publiek en is een podium voor ideeën, vernieuwing en schoonheid.

Wisselende tentoonstellingen en collectie zijn op twee locaties te zien: Museum de Fundatie in Zwolle en Kasteel het Nijenhuis, met beeldentuin, in Heino/Wijhe.

Museum de Fundatie toont kunstenaars van het hoogste niveau en nieuw talent. Het beweegt zich internationaal en is tegelijkertijd diep verankerd in Overijssel, Zwolle en omgeving. Het museum is een publieksmagneet en laat met zijn programma veel mensen naar kunst kijken, in de eigen musea en ook op festivals en in openbare gebouwen. Effectief, trendsettend en vindingrijk heeft het museum zich de afgelopen jaren bij een groot en breed publiek weten te positioneren

Functie

Wat ga je doen?

Als financieel administrateur ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van het museum. Je haalt energie uit het verzorgen van een accurate, juiste en volledige financiële administratie. Je bent in staat om de werkzaamheden te overzien (helicopterview) en doorziet gemakkelijk verbanden. Je bent een team player met een drive om het beste te halen uit jezelf, jouw collega’s en de organisatie.

Belangrijkste werkzaamheden:

  • Controleren en verwerken van inkoopfacturen;
  • Verkoopfacturen opstellen;
  • Controleren van de kasstaten;
  • Het wekelijks gereed maken en klaarzetten van betaalopdrachten voor de directie;
  • Aanspreekpunt voor administratieve vragen van klanten, leveranciers en collega’s;
  • Ondersteunen bij het aanleveren van het jaarrekening dossier t.b.v. de accountantscontrole;
  • Beheren van (geautomatiseerde) administratie o.a. boekhoudprogramma CASH en factuurverwerkingsprogramma Pro Active/Spend Cloud;
  • Een actieve bijdrage leveren aan het optimaliseren van een efficiënt administratief proces.

Functie-eisen

Wat breng je mee?

In basis heb jij feeling met en werkervaring in een financieel administratieve functie. Jij bent punctueel, hebt oog voor details en jij weet alles van cijfers en administraties. In deze rol werk je zelfstandig, ziet het werk liggen en hebt een sterk ontwikkeld gevoel voor kwaliteit. Je kunt goed planmatig werken en bent resultaatgericht.

Verder:

  • Heb je minimaal een mbo4 diploma, liefst aangevuld met SPD en/of Heao-BA;
  • Beheers je het Microsoft Office pakket;
  • Is kennis van Cash en Pro Active een pré.
  • Moedigen wij kandidaten aan die een ‘achterstand’ op de arbeidsmarkt hebben om te reageren!

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?

Aanstelling voor een jaar met uitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd.

Verder ontvang je:

  • Een salaris tussen de €2.547,00 tot €3.489,00 (schaal 7 en uitloop in schaal 8) o.b.v. een fulltime dienstverband en afhankelijk van werkervaring en opleiding;
  • 180 vakantie-uren op basis van een fulltime betrekking en 8% vakantiegeld;
  • Eindejaarsuitkering van 6,4%.

Inlichtingen

Is je interesse gewekt?

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; Arnold@storminrecruitment.nl of met Nigel van Oostrum ; Nigel@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 4191 8324.

Sollicitatie

Is je interesse gewekt?

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; Arnold@storminrecruitment.nl of met Nigel van Oostrum ; Nigel@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Nigel is te bereiken op 06 4191 8324.