Communicatiemedewerker

Omgeving Utrecht

08-05-2019

32 - 36 uur | Overheid, Communicatie, Mobiliteit | Hbo

Wil jij graag aan de slag gaan als Communicatiemedewerker en je bezighouden met de bereikbaarheid en leefbaarheid van de regio Utrecht? Lees snel verder voor meer informatie.

Opdrachtgever

Over Goedopweg
In Goedopweg werken de provincie Utrecht, de gemeenten Utrecht en Amersfoort, Rijkswaterstaat, het ministerie van Infrastructuur & Waterstaat en U15 (netwerk van werkgevers in de regio) samen aan een goede bereikbaarheid en leefbaarheid van de regio Utrecht. Goedopweg was van 2015 - 2018 onderdeel van het landelijke programma Beter Benutten.

Over STORM in Recruitment
STORM is op zoek naar een Communicatiemedewerker voor de Provincie Utrecht in de regio van Utrecht.

STORM in Recruitment begeleidt professionals naar de volgende stap in hun carrière en verbindt talent aan organisaties die talent omarmen. Talent betekent voor STORM niet wat je gedaan hebt, maar of je blijft ontwikkelen waar je goed in bent. Dit geldt ook voor organisaties. Dus naast het verbinden van talent aan talentzoekers begeleidt STORM organisaties ook bij het doorontwikkelen en optimaliseren van bestaande bedrijfsprocessen.

Functie

De communicatiemedewerker is verantwoordelijk voor het uitvoeren van de communicatieactiviteiten die voortvloeien uit de project- en communicatieplannen van Goedopweg. Je bewaakt hierbij de effectiviteit en kwaliteit van de communicatiemiddelen van de projecten en de planning en voert de communicatieplannen uit. Daarnaast schrijf je persberichten bij mijlpalen en organiseer je persmomenten die de pers niet wil missen.

Tevens schrijf je de benodigde content voor de website en ben je verantwoordelijk voor diverse offline middelen. Je beschikt daarom over uitstekende redactionele vaardigheden en je weet externe bureaus goed aan en bij te sturen in het ontwikkelen van communicatie uitingen die de doelgroep aanzetten tot gedragsverandering .

De communicatieactiviteiten kunnen worden onderverdeeld in drie hoofdgroepen:

  • Externe communicatie over Goedopweg;
  • Externe communicatie vanuit verschillende projecten en bij grote wegwerkzaamheden (de ‘Minder Hinder aanpak’) gericht op diverse doelgroepen en met het doel een beoogde gedragsverandering binnen de bepaalde doelgroep te realiseren;
  • Interne communicatie.

Functie eisen

  • Afgeronde hbo opleiding in de richting van Communicatie;
  • Werkervaring bij een overheidsorganisatie;
  • Ervaring met het aansturen van externe relaties, zoals reclamebureaus, vormgevers en fotografen.

Inlichtingen

Ellen Bannink 038 - 22 22 015

solliciteer   email deze vacature