Bestuursondersteuner

Omgeving: Deventer Overig Regio Zwolle

Introductie

16 – 24 uur | Hands-on, Pro-actief, Structuur | Hbo

Ben jij graag van betekenis in en bij een organisatie die de verpleegzorg op een bijzondere waardige en maatschappelijke manier inzet? Wil jij actief bijdragen aan de strategische en operationele ontwikkeling van “the world coolest elderly home” – zoals Times Magazine Humanitas noemde ?

Organisatie

Waar kom je te werken?

Humanitas Deventer is een Woon- en Zorgcentrum voor iedereen die ondersteuning nodig heeft op het gebied van wonen, welzijn en zorg. De organisatie bestaat uit zo’n 250 medewerkers. Alles wat we doen komt voort uit onze kernwaarden: liefde, samen en positief. Deskundigheid, inlevingsvermogen, creativiteit en betrokkenheid zijn bij ons dan ook verrassend normaal. Wij zijn er voor de mensen die ondersteuning nodig hebben, in de breedste zin van het woord.

Ik zie een lach, een traan en oprechte belangstelling.

Ik ruik de vier seizoenen, de geur van lekker eten en de bloemen in de belevingstuin.

Ik hoor een aanstekelijke lach, een warme groet.

Ik voel gezelligheid, verbondenheid, warmte en diversiteit. Ik voel echte aandacht voor elkaar.

Ik proef een gezellige sfeer, diverse culturen, lekker eten en drinken.

Bij Humanitas blijven ze gewoon, maar organiseren ze op een speciale manier de ontmoeting tussen bewoner, professional en familie. Het is een warme en veilige woonomgeving voor mensen die verpleeghuiszorg nodig hebben. Een plek waar iedere bewoner zichzelf kan zijn, met respect voor eigen individuele gewoonten. Ook wonen er 6 studenten tussen de 150 ouderen die zorgen voor “leven in de brouwerij”. Ze gaan bijvoorbeeld boodschappen doen met bewoners, maken een praatje, helpen met de maaltijden of bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon. In woon- en zorgcentrum Humanitas in Deventer is het een succes met internationale aandacht!

Functie

Wat ga jij doen?

Als Bestuursondersteuner zorg jij voor een stabiele ondersteuning van de besluitvormingsprocessen. Jij functioneert als sparringpartner voor bestuurlijke en beleidsmatige vraagstukken. Verder ben jij belast met diverse organisatorische taken rondom uitvoering en implementatie van besluiten van bestuur en toezichthouders. Denk hierbij aan governance, beleid en kwaliteit, bestuur en veiligheid, compliance, communicatie en coördinatie van diverse programma’s.

Ook ondersteun en adviseer je de bestuurder en raad van toezicht met secretariële- en organisatorische werkzaamheden. Je bereidt overleggen voor, zoals voor de raad van toezicht, het managementteam en de medezeggenschapsorganen. Verder houd je overzicht op de verslaglegging, zorg je voor een soepel verloop van het besluitvormingsproces, stuur je op de realisatie van afspraken en bewaak je de naleving van wetgeving, statuten, procedures en reglementen.

Functie-eisen

Wat breng je mee?

Humanitas zoekt een bevlogen Bestuursondersteuner die midden in de organisatie staat en goed kan samenwerken. Verder beschik je over een verbindende en ‘hands-on’ mentaliteit. Jij ziet het werk liggen en weet dit ook kwalitatief door te ontwikkelen.

Verder beschik je over;

  • Een energieke, communicatieve en verbindende persoonlijkheid;
  • Een geordende en systematische instelling;
  • Overzicht, jij kan stukken opstellen en de voortgang bewaken waar nodig;
  • Een wo werk- en denkniveau of hbo met enige werkervaring;
  • Een pro-actieve instelling, je kan goed omgaan met veranderingen en bent flexibel;
  • Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?

Humanitas is een werkgever waar iedere medewerker, ongeacht leeftijd, sekse, geaardheid, etnische afkomst en arbeidsbeperking, mag komen werken. Door te kiezen voor de zorgsector kun je indirect een bijdrage leveren aan een maatschappelijk doel. Humanitas zet zich met volle energie in voor ouderen wel zijn maar ook voor haar medewerkers! Persoonlijke ontwikkeling staat daarbij voorop.

Verder bieden zij:

  • Een salaris en arbeidsvoorwaarden conform CAO VVT, inschaling is afhankelijk van je ervaring;
  • Flexibele werktijden;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Een liefdevolle organisatie met warme collega’s.

Inlichtingen

Is je interesse gewekt?

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; arnold@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Arnold is te bereiken op 06 4890 3755.

Sollicitatie

Is je interesse gewekt?

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Arnold Bouman van STORM in Recruitment; arnold@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Arnold is te bereiken op 06 4890 3755.

MEER WETEN? NEEM CONTACT OP MET ARNOLD BOUMAN | RECRUITMENT CONSULTANT & OPRICHTER