Assistent Financieel Controller

Omgeving: Financieel Hattem Regio Zwolle

Introductie

32 – 40 uur | secuur, proactief en resultaatgericht | Hbo

Heb jij een winnaars mentaliteit, wil je de beste zijn en werk je graag conform de spelregels? Dan is dit je kans om bij Goliath dé bekende producent en distributeur van spellen te werken en deel uit te maken van ‘the winning team’ als Assistent Financieel Controller.

Organisatie

Waar kom je te werken?

AlsAssistent Financieel Controller kom je te werken op het hoofdkantoor van Goliath in Hattem waar onder andere de afdeling R&D, financiën administratie en logistiek ondergebracht zijn. Goliath is een internationale producent en distributeur van bordspellen en interactief speelgoed. Je kent vast één van de bekende familiespellen zoals Rummikub, Triominos of Merken Mania wel! Goliath levert wereldwijd aan zo’n 1,5 miljoen klanten verspreid over 70 landen en vanuit kantoren in Frankrijk, Duitsland, Spanje, Portugal, België, Amerika, Canada, Hong Kong en Australië.

Goliath biedt een inspirerende werkomgeving waar nieuwe ideeën kunnen groeien en ruimte hebben om te bloeien. Goliath heeft als slogan: ‘Clever Together’. Jij komt te werken op de afdeling financiën binnen een team van 3 financieel administratief medewerkers, een medewerker debiteuren en een medewerker banken- en betaalverwerkingen.

Functie

Wat ga je doen?

De Assistent Financieel Controller is de financiële spin in het web die borgt dat de verschillende administratieve processen binnen onze Europese organisatie leiden tot een kwalitatief goede administratie met goede management informatie ten behoeve van het bedrijf.

Wat zijn de werkzaamheden:

  • Als Assistent Financieel Controller een bijdrage leveren aan het ontwikkelen van de medewerkers financiële administratie tot een professioneel en breed inzetbaar team voor de verschillende uitdagingen waarmee de afdeling geconfronteerd wordt;
  • Uitvoeren van de maand- en jaarafsluitingen van de centrale Europesche entiteit met nadrukkelijk hands-on betrokkenheid in het grootboek;
  • Monitoren, begeleiden en indien nodig zelf opstellen van de balansonderbouwingen van de centrale Europesche administratie
  • Begeleiden van de jaarlijkse accountantscontroles;
  • Beoordelen en bijsturen op de administratieve stromen van de Europesche activiteiten, zodat deze voldoen aan fiscale wet- en regelgeving;
  • Verantwoordelijk voor het aansturen en het continue verbeteren van het gebruik van het ERP Systeem Microsoft Business Central 365 binnen de Europesche organisatie van Goliath;
  • Vertegenwoordiger van de wereldwijde finance functie van Goliath richting IT om het gebruik en de inrichting van het ERP pakket verder te verbeteren voor de financiële functie.

Functie-eisen

Wat breng je mee?

Als Assistent Financieel Controller ben je iemand die eager en gedreven is. Je denkt in oplossingen en je bent resultaat- en klantgericht. Daarnaast ben je ook kritisch, vasthoudend en overtuigend. Je bent stressbestendig en voelt je thuis in een dynamische omgeving met een hands-on en no-nonsens mentaliteit. Je kent de spelregels van financiële administratie en fiscale wet- en regelgeving goed en volgt deze accuraat op met oog voor detail. Je werkt gestructureerd. Ook ben je proactief, creatief en kijk je altijd of er dingen beter of efficiënter kunnen en organiseert deze optimalisatie. Het is belangrijk dat je sociaal vaardig bent en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels.

Daarnaast heb je:

  • Hbo werk en denk niveau;
  • Bedrijfseconomisch goed onderlegd, fiscaal is een pré;
  • Ervaring met administratieve ERP-processen in een complexe grootschalige voorraadhoudende administratieve omgeving;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met Excel, Business Central;
  • Organisatorisch sterk en in staat gestructureerd te werken;
  • Hands-on en no-nonsense mentaliteit;
  • Kwaliteitsgericht, accuraat en oog voor detail;
  • Prioriteiten kunnen stellen en stressbestendig zijn;
  • Flexibel en creatief;
  • To-the-point en proactief;
  • Sociaal en communicatief sterk;
  • Vloeiende communicatie in het Nederlands en het Engels (woord en geschrift).

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?

Een uitdagende en afwisselende fulltime functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid in een groeiende internationale organisatie. Goliath biedt je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en om naar eigen inzicht te de functie te vervullen.

Je ontvangt een goed salaris van ongeveer €3500,- bruto per maand bij een volledige werkweek van gemiddeld 40 uur. Het uiteindelijke salaris is afhankelijk van je opleidingsniveau en werkervaring. De organisatie beschikt over een pensioenregeling en je ontvangt 8% vakantiegeld.

Inlichtingen

Inlichtingen

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Hanjo Hartnack van STORM in Recruitment; hanjo@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Hanjo is te bereiken op 06 3832 4922.

Sollicitatie

Inlichtingen

Durf jij deze uitdaging aan? Neem dan contact op met Hanjo Hartnack van STORM in Recruitment; hanjo@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Hanjo is te bereiken op 06 3832 4922.

MEER WETEN? NEEM CONTACT OP MET HANJO HARTNACK | RECRUITMENT CONSULTANT