22402 Business controller

Omgeving: Financieel Midden Nederland

Introductie

32 – 38 uur | Dynamiek, Optimaliseren, Verbinding | Hbo / wo

Wil jij samen met betrokken collega’s écht het verschil maken voor mens en milieu? Voor de wereld van vandaag en van morgen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Waar kom je te werken?
Het Goed is een groeiende, sociale retail-onderneming met 30 kringloopwarenhuizen in Nederland. In de frisse en inspirerende winkels biedt de organisatie dagelijks aan honderden mensen de kans om werkervaring op te doen en geven de medewerkers spullen een tweede leven. Het Goed is enthousiast, gedreven om haar missie waar te maken en heeft de ambitie om verder te groeien.

Het Goed biedt iedereen de kans om mee te doen en zich te ontwikkelen. De teams zijn divers in alle opzichten, de spullen zijn iedere dag anders, retailen binnen kringloop is echt improvisatietheater. Samen gaat Het Goed voor blije medewerkers en blije klanten en mét elkaar leveren ze een bijdrage aan een betere wereld voor mens én milieu. De organisatie is relevanter dan ooit en groeiende.

De afdeling Financiën en Beheer bestaat uit administratief medewerkers, medewerkers bedrijfsbureau en controllers. Vanwege de groei-ambitie zijn we nu op zoek naar jou!

Functie

Wat ga jij doen?
Als business controller draag je bij aan de groei van de medewerkers en organisatie. Jouw talent zet je in om definanciële vraagstukken te voorzien van het goede verhaal, in een omgeving die iedere dag anders is. Jouw kerntakenzijn:

  • In samenwerking met de Regionale Bedrijfsleider en HR-businesspartner de doelstellingen van jouw regio bewaken;
  • Financiële processen binnen de organisatie beoordelen en vanuit jouw natuurlijke drive verbeteringen en optimalisatie zien zonder dat je de haalbaarheid op de winkelvloer uit het oog verliest;
  • De financiële rapportages opstellen en analyseren, zodat duidelijk wordt wat er speelt in de winkels;
  • Het opstellen van jaardossiers, jaarbegrotingen, investeringsplannen en deze bespreken met het management;
  • Een actieve rol als financiële rechterhand die makkelijk verbinding maakt in de regio en zo de informatiebehoefte goed in de spotlights zet.

Functie-eisen

Wat breng jij mee?
Jij hebt een proactieve werkhouding, bent sterk in communiceren en hebt een servicegerichte werkhouding. Behalve veel enthousiasme en doorzettingsvermogen beschik je over:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Een relevante opleiding in een financiële richting;
  • Een aantal jaren werkervaring en het vermogen om zelfstandig en gestructureerd te werken;
  • Kennis van softwarepakketten als MS Office (Excel, Word, Teams), Navision en QlikSense is een pré;
  • Bij voorkeur woonachtig in Zuid-West Nederland.

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?
Werken bij Het Goed betekent werken in een dynamische en betekenisvolle omgeving. Je werkt voor het leukste kringloopwarenhuis van Nederland met enthousiaste en pragmatische collega’s. In een inspirerende werkomgeving krijg je de kans om écht mee te werken aan de missie ‘werk maken door hergebruik’, waardoor je dagelijks een bijdrage levert aan een circulaire en inclusieve samenleving. Verder:

  • Krijg je de mogelijkheid om zowel op de vestigingen als thuis te werken;
  • Krijg je goede secundaire voorwaarden zoals: reiskostenvergoeding, 20% personeelskorting, 24 vakantiedagen per jaar, en een goede pensioenregeling.

Inlichtingen

Neem dan contact op met Dennis Kouwen van STORM in Recruitment; dennis@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijkook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Dennis is te bereiken op 06 – 42919420.

Sollicitatie

Neem dan contact op met Dennis Kouwen van STORM in Recruitment; dennis@storminrecruitment.nl. Je kunt natuurlijkook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer: 038 – 22 22 015. Dennis is te bereiken op 06 – 42919420.